woensdag 5 augustus 2009

Oh...wat ben ik MOOI!



Dit kaartje had ik vorige week al gemaakt, maar door alle
drukte heb ik nog geen tijd gehad om hem te plaatsen ;)
Stempels: Snoesje , Tekst is van Marianne Design
Papier: Scrap within reach
Embellishments: Spacers, Paperflowers van Marianne Design
ALLE GEBRUIKTE MATERIALEN ZIJN VERKIJGBAAR

*^^*

Morgen komt mijn vriendinnetje Terry en gaan we er
een aantal leuke dagen van maken....
Dus vanaf zal het even stil zijn op mijn blog :)-
*^^*

Ik wens iedereen een Fijne Dag!
en voor diegene die nog op vakantie gaan ,
een hele fijne vakantie !

Liefs,
Katinka :)-

5 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje is geweldig leuk, mooie kleuren.
En veel plezier met Terry.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Katinka,leuke stempel.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Jolara zei

wat een prachtige kaart !
GR joyce

Terry zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg Tinkie....en zekers we hebben heel veel plezier gehad he meis...veel liefs je dinneke...ter

Krista zei

Wat een schattig kaartje Katinka!!