zondag 13 december 2009

Happy Birthday!

Jooo...hier ben ik weer !
Gisteren heb ik een hele gezellige freubel-klets-shop dag gehad bij
de Crazy Meiden ...tussen al dat geklets en geshop
heb ik ook nog gefreubeld én ik heb een keer mijn projectje af ....
dat gebeurt niet vaak op een clubdag dat het me lukt ....
Ook had ik m'n husband * opdracht* gegeven om de kerstboom
vast maar van zolder te halen ......
en wat denk je toen ik thuis kwam ???
Toen klapten ze net de laatste takken uit !
Ik was erg happy en heb vanmorgen samen met Ilse de kerstboom versierd...
Zal als het dalijk donker is een foto maken.....
Dit kaartje heb ik een poosje geleden al gemaakt
maar hier nog niet laten zien .....
Ben volgens mij een beetje verslaafd aan dit 'mannenpapier', want
i am so sorry .....heb alweer papier gebruikt van Basic Grey - Archaic....
Heb ook weer gebruik gemaakt van mijn Retro Flower ponsen ,
kortom het is weer een hele normale , simpele mannenkaart geworden !
Bedankt voor het langskomen en een fijne zondag verder!
Liefsss
Katinka XOX

10 opmerkingen:

Margreet zei

Hey Tinkie......ik dacht dat je je mooie projectje van gisteren al ging showen!......al vind ik dit mannenkaartje ook super hoor!
Wat gehoorzaam van je husbandje om de kerstboom al neer te zetten!
Fijne zondagavond!
xxx Margreet

Katinka zei

Dank je wel Wopsie...Nee, het was al te laat om een foto te maken, dus die houdt je te goed...haha
Ja goed hè dieman van mij ...hij leert het nog wel :-)

Hugs,
Katinka

m@deliefjuh zei

hij is super leuk zeg!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Katinka, heel mooi en erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Kaatje zei

wat een gaaf kaartje!

groetjes,
Annika

Ilonka zei

Wat een superleuk kaartje.

groetjes Ilonka

Katinka zei

Dank je wel meiden !

Groetjes,
Katinka

Esther zei

Hoi,

Ben je via een omweg tegen gekomen en zie dat jij ook verslaafd ben aan de magnolia's in combinatie met Basic Grey.Erg grappig want dat heb ik nl ook.haha
Je kaartje is zeker erg leuk geworden.
Ik betrap mezelf erop dat ik te weinig mannenkaarten maak.

Groetjes Esther.

Katja zei

Heyyy,

Ik ben volger bij je geworden. Woon je in de provincie zeeland of het plaatsje? Ik woon in de provincie Zeeland...

Gr. Katja

http://katzzcreaties.blogspot.com

Krista zei

Wat een prachtig kaartje weer Katinka, en het papier is ook gewoon heel erg mooi!!