zondag 4 april 2010

Beautiful Blogger Award



Gisteren heb ik van Nicolet, Krista en Sylvia deze award mogen ontvangen....
Thanks Ladies ;o)

Nu mag ik 10 dingen over mezelf vertellen ........

  1. Ik woon in de prachtige provincie Zeeland
  2. Ik ben al bijna 9 jaar getrouwd met Martin , waarmee ik samen 2 kids heb
  3. Ik mag graag struunen op internet naar de nieuwste snufjes op hobbygebied
  4. Ik maak niet alleen scrapkaarten , maar vind het ook leuk om te
    borduren , breien, of kleding naaien voor mijn dochter
  5. Ik ben al bijna een jaar DT-lid bij Ge-We Hobby en heb het daar erg naar mijn zin!
  6. Ik vind het erg leuk om met blogvriendinnetjes te scrappen via de MSN
  7. Op dit moment staat het freubelen op een laag pitje ,
    ik ben herstellende van een burn out
  8. Ik hou van smaakjesthee , op dit moment helemaal verslaafd
    aan Rooibos Aardbei-Slagroom thee
  9. Mijn lievelingseten is Preischotel met Gehakt en Kerrie van Maggi
  10. Ik mag ook graag een boek lezen....Op dit moment lees ik het Bridget Jones Diary boek van ruim 600 blz...

Eigenlijk moet ik hem doorgeven aan 10 mede bloggers ,
maar ik heb hem al zo vaak voorbij zien komen .......dat volgens mij iedereen hem al heeft .....

Heb je hem nog niet ?? Neem hem dan gerust mee !

Ik wens jullie FIJNE PAASDAGEN verder !

Liefss
Katinka

Geen opmerkingen: