zaterdag 18 juni 2011

Flowers.....

Hallo Allemaal!

Tijdens het opruimen van mn hobbyspullen kwam ik een wel heel leuk patroon tegen,
namelijk ...eentje die ik ooit eens had uitgeprint om mee te doen met de
Marianne Desgin Challenge. Nooit aan toe gekomen , maar nu dan toch
eindelijk de tijd voor genomen.



Het is vrij simpel te maken , al had ik wat moeite met de pot ....ik had een flapje over ,
dus heb het maar gemaakt hoe dat ik dacht dat het moest. Zie hierboven het label en de pot.

Hier dan de kaart in zn geheel, zeg nou zelf.....tis best leuk geworden, toch?

En dan voor de nieuwsgierigen onder ons ..hihi ......er is NOG geen baby hoor !
Volgens de echo zou ik vandaag uitgerekend zijn , maar de datum die we zelf in gedachten hadden duurt nog een aantal dagen .... We zullen zien , we wachten het met
veel geduld af !

Wil jij nou ook zo'n leuke bloempot maken ?
Kijk dan op het blog van Marianne Desgin Challenge.

Geniet van je dagje , ik ga lekker aan de freubel want tis toch vies weer buiten Xx

Liefs
Katinka

8 opmerkingen:

nicolet zei

Hey Katinka, een prachtig kaartje weer! En ja...het is lekker freubelweer!
Fijn weekend en succes met wachten..hihi!
Groetjes Nicolet

Margreet zei

prachtig bloempotkaartje, Katinka...ik ben er ook nooit toe gekomen om hem te maken...wie weet binnenkort na het zien van jouw moois...succes met de laatste loodjes!
xxx Margreet

Sylvia zei

Leuke bloemenpracht Katinka! Schitterend en ja als je aan het wachten bent is dit natuurlijk heerlijk om te zien. :) Maar ik lees dat jullie ook een andere datum in gedachten hebben....... misschien wacht hij/zij wel tot die tijd ;). Spannend hoor.
Flatje gaat ook goed :) vloeren liggen er allemaal in sinds vandaag. Lekker inrichten :) leuk is dat he.

Big hugs
Sylvia

Alina zei

prachtig geworden, Katinka! en ik wens je een voorspoedige bevalling toe!
liefs, Alina

Francis zei

Hoi Katinka,
Wat is hij leuk! Daar wordt je toch helemaal blij van :)

Groetjes,
Francis

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig bloempotkaartje Katinka, erg mooi! En veel succes en sterkte de komende dagen.
Groetjes van Jacqueline

Amanda zei

Heerlijk fleurig en mooi gedaan!
Sterkte met het wachten op de baby, de laaste loodjes.

liefs Amanda

anita01 zei

Helemaal leuk jou bloemengroet.

Warme groetjes,
Anita