woensdag 9 november 2011

For you !

Hallo Allemaal!

Hier ben ik weer met een gloednieuwe kaart! Ik heb de smaak weer te pakken en freubel lekker door ;o) Langs deze weg wil ik ook mijn nieuwe volgers welkom heten, poeh...al 91 volgers ....wat leuk! Binnenkort zal ik eens gaan broeden op een leuke candy!


Nu over naar het kaartje...Dit soort kaartjes is echt een uitdaging voor mij, want eigenlijk hou ik niet zo van felle kleuren....Ik probeer dan ook ergens toch wel wat rust in de kaart te brengen. Binnenkort zijn er weer wat vriendinnetjes van Ilse jarig en daar zijn dit soort erg geschikt voor!


De afdruk is ingekleurd met prismacolors , hier en daar heb ik wat glitter aangebracht.
Het papier is van K & Company en is al heeel oud....Tja, dat papier moet ook op.
Heb al een hele poos niets nieuws meer gekocht, knap hè ! Maar als ik jullie blogs bezoek en overal nieuwe papiertjes en malletjes zie , gaat het toch wel kriebelen hoor ;)



Bedankt voor je bezoekje en jullie altijd zo gezellige berichtjes!



XX
Katinka

2 opmerkingen:

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden! Mooie kleuren ook!
Groeten Kristel

Terry zei

He Tinkie, nou het is weer een prachtig kaartje geworden hoor meis, wat supersss dat je de smaak weer te pakken hebt zeg.....heerlijk hoor al die felle kleurtjes en je hebt gelijk hoor, voor de kleine meiskes is zo een verjaardagskaartje helemaal supersss Veel liefs je dinneke. xxxx